niedziela, 17 stycznia 2016

Dlugo potrzebowalam, aby podjac decyzje o powrocie do pisania.
Postaram sie... Chcialabym wrocic do mojej odskoczni. Fakt to nie ta pierwsza, nie ta gdzie blogowa przygoda sie zaczela. Gdzie poznalam wspaniale kobiety.
Gdzie zawsze dobra rada byla na kazdy problem i problemik.
Ale zaczynam znowu, od nowa. Jak i sytuacja zyciowa.
O czym bedzie???
O wszystkim, co spotyka mnie na codzien.
Beda ciezkie tematy, beda lekkie, moze cos z kuchni bedzie i porady dla rodakow w Berlinie.
Czasem zamule smutasem, czasem rozbawie (mam nadziej) do lez....

Kim jestem?
Przede wszystkim samotna (z wyboru) 30 letnia, mama dwojki dzieci. Medziaka i Nadulca.
Jestem kobieta. W 100%. Mieszkanka Berlina od ponad 7 lat. Obywatelka swiata.

Zapraszam niebawem, na nowy wpis.


1 komentarz: